Muundage oma idee reaalseks äriks.
E-Commerce projektide loomine annab ettevõttele laiad võimalused, pakub uusi tööriistu ja lihtsustab äriprotsesse. Kliendisuhted paranevad, tööülesanded muutuvad tõhusamaks ja ettevõte liigub uuele tasemele. Kaasaegne äri nõuab digiteerimist ja meil on vajalikud teadmised selle kvaliteetseks teostamiseks.
iWeb meeskond pakub e-poe loomine “võtmed kätte” teenuseid, sealhulgas turu-uuringuid, käivitamist, garantiiteenust, edendamist ja edasist laiendamist.
E-pood on universaalne tööriist, mis võimaldab mitte ainult teha müüki, vaid aitab ka saavutada erinevaid ärieesmärke:
E-poe loomise ülesannete õige määratlemine võimaldab lühikese aja jooksul viia äri uuele tasemele.
E-poe tegemine algab unikaalse strateegia kujundamisega, mis võimaldab turul erilist kohta hõivata. Selle saavutamiseks tuleb läbi viia järgmised uuringud:
Sobiva strateegia valimine on teie projekti edukuse võtmeelement. Selle kvaliteedist sõltub, kas teie pood suudab leida oma kliendi, eristuda paljude konkurentide hulgast ja olla edukas.
E-poe tegemine ei ole ainult tehniline ülesanne. E-poe tehnilise arenduse protsess hõlmab kasutajaliidese loomist. Disainer moodustab kõigepealt veebisaidi visandi ja kooskõlastab selle tellijaga. Seejärel algab UI/UX disaini konstrueerimise protsess, mis jaguneb kaheks osaks:
Kokkuvõttes on UI/UX disaineri peamine ülesanne luua e-poe jaoks funktsionaalne ja esteetiliselt meeldiv disain, tagamaks veebisaidi kasutamise mugavuse.
E-poe tarkvara loomine jaguneb kaheks peamiseks etapiks: Front-End ja Back-End. Front-End arenduses kodeerib programmeerija liidest, muutes eelnevalt joonistatud disaini dünaamiliseks leheks, mida kasutaja saab kasutada. See protsess võimaldab kliendil otsida ja valida tooteid, lisada neid ostukorvi, vormistada ja maksta tellimuse eest.
Back-End arendus on omakorda suunatud e-poe sisemisele struktuurile. Siin tegeleb programmeerija sisemise arhitektuuri kujundamise, äri-loogika, serveri seadistuse, andmebaasi jne häälestamisega. See tööosa on suunatud sellele, et pakkuda kliendile kiiret ja katkematut suhtlust e-poega.
Kaasaegse e-poe toimimiseks on vajalik erinevate väliste teenuste integreerimine, nagu turvasüsteemid, maksemechanismid, CRM, suhtlus sotsiaalvõrkudega, analüütilised tööriistad jne. Need elemendid mängivad ostukogemuse kujundamisel võtmerolli, mõjutavad müügitaset ja seeläbi brändi mainet ja staatust.
Pakume teenuseid kõige sobivamate integratsioonivõimaluste valimiseks nende teenustega, võttes arvesse iga eraldi äri individuaalseid vajadusi. Teostame integreeritavate teenuste usaldusväärsuse ja stabiilsuse kontrolli ning nende seadistamist ja integreerimist e-poodi. Iga äri kasv ja areng nõuab e-poe skaleerimise valmisolekut, seega võib täiendavate teenuste lisamine toimuda järk-järgult.
Enne projekti käivitamist viib meie meeskond läbi testimise, paigaldab selle serveritele ja korraldab vabastamise. Samuti tegeleme kliendihaldurite koolitamisega platvormi kasutamisel ja esitame kogu vajaliku dokumentatsiooni.
Lisaks pakume e-poole garanteeritud tehnilist tuge, jälgime veebisaidi toimimist, kõrvaldame tekkinud probleemid, vead ja tõrked ning pakume skaleerimisteenuseid.
Projekti käivitamine on vaid selle elu algus, kuna edukad e-poed jätkavad toimimist ja arengut paljude aastate jooksul.
Võtke meiega ühendust tasuta konsultatsiooni saamiseks ja võimalusega arutada oma ideid digiteerimise spetsialistidega. Jätke oma telefoninumber ja me helistame teile tagasi!