Välja töötatud ressurss võib olla ideaalne nii konstruktsiooni, struktuuri kui ka kasutatavuse osas. Kuid, kui te seda otsingumootoritele ei konfigureeri, ei näe te vajalikku arvu kliente. Just otsingumootori paremusjärjestuse suurendamine on seda veebilehe reklaamimise SEO spetsialisti ülesanne. Edendage teid otsingumootorite parimatel lehtedel ja looge liikluse voo kanaleid.
Kuid mitte iga veebiressursi omanik teab, kuidas veebilehe otsingumootorites reklaamitakse. Seetõttu kaalume täna SEO edendamise põhietappe – ehk veebilehe reklaamimsele
Isegi arendusetapis peate hoolitsema süsteemi optimeerimise eest, et tulevikus SEO korralikult seadistada.
Kuid juhtub, et esinejad laiskuse või kogemuste puudumise tõttu jätavad selle sammu vahele ja loovad veebisaidi, mis pole reklaamiks valmis. Sellistel juhtudel lisandub teenuse maksumusele arendajate vigade parandamine.
Selles etapis analüüsitakse kogu edasiseks tööks vajalik teave.
Näiteks:
Veebilehe analüüs. Uurige saidi semantilist tuuma, linke. Hindame ka ülesehitust ja sisu.
Konkurentide uurimine. Valime juhid oma nišis, siis uurime nende reklaamimise ja edutamise strateegiaid.
Kõigi andmete põhjal võrdleme saiti nõutud parameetrites. Pärast seda töötavad spetsialistid välja edutamisstrateegia.
See etapp koosneb semantilise tuuma koostamisest. Selle moodustamise põhiolemus on märksõnade valik, mis vastavad teie teema kõikidele päringutele.
Selleks on palju spetsiaalseid tööriistu. See kogub võtmeid ja rühmitab need. Seejärel kontrollitakse ja redigeeritakse sõnu käsitsi.
Kui kõik võtmed on valitud, peaksite need saidi jaotistesse õigesti jaotama. Leht, millele taotlus viitab, peaks sellele võimalikult palju vastama.
Lehe teema olulisust päringus nimetatakse relevantsuseks. See on oluline näitaja otsingumootorite järjestamisel.
Kui kasutajatele mugava ja atraktiivse liidesega veebileht on valmis, on aeg hoolitseda selle eest, kuidas otsingurobot seda näeb. Selleks läbime punktid:
Lisaks peaksite pöörama tähelepanu veebilehe teksti sisule. Tekst peaks olema lugejale hõlpsalt ja lihtsalt tajutav ning kandma talle kasulikku teavet.
Vaatamata üldistele tööriistadele ja eesmärkidele võib reklaam olla olenevalt Teie ettevõtte teemast väga erinev.
Mõni samm on aeganõudvam ja mõni võib selle täielikult vahele jätta. Näiteks, ei ole visiitkaartide veebilehel palju lehti, seetõttu ei pea see sageli struktuuri ja siselinkide kallal tööd tegema. Igas projektis tuleb arvestada ettevõtte eripära ja ressursi tüüpi. Meie eksperdid on valmis Teid selles aitama! Kirjutage meile ja me teeme koos plaani!